Перейти до основного вмісту

Рецензія на книжку Creativity Inc. (Корпорація геніїв)


Що об'єднує Pixar, Disney, Star Wars і Apple? Відповідь не надто очевидна. Їх об'єднує той самий, всіма любимий геній... Стів Джобс. Засновник Apple, після того, як його вигнали з власної компанії почав займатися випуском комп'ютерів NEXT. В той самий час Джордж Лукас, творець Зоряних війн, вирішив продати один з своїх підрозділів, який займався комп'ютерною графікою. До того як потрапити до Джорджа цей підрозділ переходив від одного власника до іншого, оскільки не був прибутковим, а тільки займався розробкою нових технологій в сфері комп'ютерної графіки. Стів вирішив викупити цей підрозділ і дати йому шанс. Так народився майбутній Pixar. Не буду розповідати всієї історії, щоб не псувати враження від читання, але історія дійсно цікава.

Ед Катмел, автор книжка, а в житті президент Pixar, який керував Pixar'ом, ще тоді коли це була просто група ентузіастів, дуже детально розповідає на сторінках книжки про всі етапи створення і розвитку компанії, проблеми які виникали по ходу і як вони їх вирішували. Книжка вийшла частково біографічною, Ед розповідає багато про себе, про Джобса, і ще декількох людей, які зіграли ключову роль в історії компанії. Книжка є тільки частково біографічною, в ній дуже багато ідей по менеджменту, по тому, як працювати з креативними людьми, долати труднощі і судячи з того, що Pixar вдалося випустити аж 14 супер успішних фільмів, то йому це дуже навіть добре вдавалося і вдається зараз. Записав декілька ідей і цікавих думок. 

Мені книжка сподобалася, цікаво прочитати про успіх і як людям вдалося його добитися. 

Моя оцінка: 8/10.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Огляд книжки Ігора Манна "Маркетинг на 100%: ремікс"

Перш за все пару слів про Манна. Я думаю, що якщо б не його видавництво "Манн, Иванов, Фербер", то я б точно не хотів прочитати аж ТАК багато різної бізнес літератури і книжок про спорт та тріатлон. 90% книжок видавництва МИФ хочеться купити тільки через обкладинку і назву, навіть не знаючи, що всередині. Просто shut up and take my money. Що і є заслугою хорошого маркетолога Ігора Манна.  Починаючи свою кар'єру, Манн працював викладачем і паралельно підпрацьовував копірайтером, після чого почав працювати звичайним маркетологом. В результаті наполегливої праці і декількох кар'єрних стрибків, він став регіональний директором з маркетингу для регіону СНД в компанії Alcatel. Залишивши корпоративний світ, разом з Івановом і Фербером він почав власний видавничий бізнес. Будучи хорошим маркетологом, Манн написав декілька хороших книжок по маркетингу, найвідомішою з яких є "Маркетинг на 100%: ремікс", хоча є ще 11 інших, більше тут ->  http://www.ig...

Враження від книжки Марсіанин, Енді Вейра

Одна з найкрутіших художніх книжок, які я читав за останній час і перша в жанрі наукової фантастики.  Почну з того, що екранізацію книжки я ще не бачив, але по кількості схвальних відгуків, дуже хотів би подивитися, Мет Деймонт грає головного героя, а головним режисером є сам Рідлі Скот (творець Гладіатора і Чужого). Сюжет книжки, полягає в тому, триває третя місія NASA на Марс, в ході якої через піщану бурю одного з членів команди залишають на Марсі. Залишивсь сам, з деякими залишками припасів, він робить все можливе, щоб вижити до того часу, як NASA придумає, як повернути його на Землю. Марк Уотні, головний герой, справжній bad ass, він є інженером і ботаніком (і трошки ботаном :)), що дуже виручає його у його намаганнях вижити, він придумає все нові і нові ідеї користуючись тим, що в нього залишилося. Не буду розписувати багато подробиць, щоб не спойлерити, але він користуючись своїми знаннями він починає вирощувати картоплю на Марсі :) Було дуже цікаво ...