Перш за все пару слів про Манна. Я думаю, що якщо б не його видавництво "Манн, Иванов, Фербер", то я б точно не хотів прочитати аж ТАК багато різної бізнес літератури і книжок про спорт та тріатлон. 90% книжок видавництва МИФ хочеться купити тільки через обкладинку і назву, навіть не знаючи, що всередині. Просто shut up and take my money. Що і є заслугою хорошого маркетолога Ігора Манна.
Починаючи свою кар'єру, Манн працював викладачем і паралельно підпрацьовував копірайтером, після чого почав працювати звичайним маркетологом. В результаті наполегливої праці і декількох кар'єрних стрибків, він став регіональний директором з маркетингу для регіону СНД в компанії Alcatel. Залишивши корпоративний світ, разом з Івановом і Фербером він почав власний видавничий бізнес. Будучи хорошим маркетологом, Манн написав декілька хороших книжок по маркетингу, найвідомішою з яких є "Маркетинг на 100%: ремікс", хоча є ще 11 інших, більше тут -> http://www.igor-mann.ru/.
"Маркетинг на 100%" виявилася дуже легкою і дуже цікавою книжкою і прочиталася буквально за пару днів. Взагалі, ця книжка, це такий собі мікс автобіографії, самореклами, практичних (а інколи і занадто) порад і роздумів на тему маркетингу. Написано дуже легко, з елементами іронії і сарказму - В цей момент відчувається, що він з Одеси. :)
Прочитавши цю книжку, в мене немає розуміння, що таке маркетинг і як він взагалі працює, але точно з'являється відчуття того, що тепер розумію, що робить чи повинен робити маркетог на будь-якому підприємстві.
З мінусів, так це те, що інколи в мене складалося відчуття, що ця книжка занадто тактична і занадто приземлена, тобто Манн дає багато повсякденних, практичних порад, типу які мають бути бейджики на конференції і як переконати керівника затвердити маркетинговий бюджет, що впринципі просто прекрасно для маркетолога, але мені, як людині трохи далекій від цієї сфери хотілося б більше прочитати про якісь більш складні бізнес процеси в бізнесі і маркетингу. Хоча моя дружина, яка є маркетологом (Олесюню, привіт! ) називає її ідеальною для маркетолога-початківця.
Але попри все книжка мені сподобалася і я обов'язково рекомендую її всім, хто хоч якось причетний до маркетингу, а Ігорю Манну я дякую за хорошу книжку і за те, що через нього я хочу прочитати дуже багато книжок. Дякую, Ігоре. :)
Моя оцінка: 8/10.