Перейти до основного вмісту

Огляд книжки Как уцелеть среди акул



Вперше почув про цю книжку читаючи блог Ігоря Манна. В нього вона отримала рейтинг 5 з 5 з фразою "Это одна из книг, которые «сделали» меня. Я уверен, что моя карьера сложилась бы гораздо хуже, если бы я в свое время не прочитал эту книгу. С 1991 года я признателен Харви. Гениальный автор". Тому я вирішив, що обов'язково вартує її прочитати.

Якщо коротко, то це дійсно хороша книжка, але не розділяю повного захвату і не можу сказати, що аж настільки хороша книжка, як її рекомендує Манн. В ній дійсно є дуже багато цікавих порад, які заставляють задуматися над тим, що таке бізнес, як і коли потрібно торгуватися і як потрібно ставитися до клієнта, всі поради є дійсно хорошими і дуже часто практичними, але чомусь не зачепило.

Пару слів про автора. Харві Маккей, власник компанії, яка виробляє і продає конверти. Здавалося б смішний і маломаржинальний бізнес, але Харві зміг заробити на ньому мільйони доларів, що беззаперечно говорить про його талант бізнесмена і людини, яка вміє продати і заробити на тому, за що інші бізнесмени не взялися через малу привабливість бізнесу. В книжці він декілька разів каже, що єдиною конкурентною перевагою конвертів може бути ціна, все інші в конвертах є абсолютно однаковим у всіх виробників і він сам не відрізнив би свою продукції від продукції конкурентів, тому потрібно робити все, щоб клієнти вибрали саме його, як постачальника конвертів. Власне, це все він вміє робити дуже добре і розповідає в книжці багато трюків, про те, що потрібно знати про клієнта (66 запитань Маккея), як потрібно вести переговори і яким наполегливим потрібно бути ( він розповідає про клієнта з яким він "загравав" на протязі 5 років, перед тим, як той став його клієнтом).

Книжка читається досить легко, єдине, що вона написана десь в 80ті, тому інколи відчувається запах нафталіну, аналогії і вихвалювання компанії IBM не виглядають серйозними в наш час, але все ж все, що стосується того, як потрібно продавати і яку потрібно мати хватку є актуальним і по сьогодні і буде актуальним завжди.

Моя оцінка: 8/10.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Огляд книжки Ігора Манна "Маркетинг на 100%: ремікс"

Перш за все пару слів про Манна. Я думаю, що якщо б не його видавництво "Манн, Иванов, Фербер", то я б точно не хотів прочитати аж ТАК багато різної бізнес літератури і книжок про спорт та тріатлон. 90% книжок видавництва МИФ хочеться купити тільки через обкладинку і назву, навіть не знаючи, що всередині. Просто shut up and take my money. Що і є заслугою хорошого маркетолога Ігора Манна.  Починаючи свою кар'єру, Манн працював викладачем і паралельно підпрацьовував копірайтером, після чого почав працювати звичайним маркетологом. В результаті наполегливої праці і декількох кар'єрних стрибків, він став регіональний директором з маркетингу для регіону СНД в компанії Alcatel. Залишивши корпоративний світ, разом з Івановом і Фербером він почав власний видавничий бізнес. Будучи хорошим маркетологом, Манн написав декілька хороших книжок по маркетингу, найвідомішою з яких є "Маркетинг на 100%: ремікс", хоча є ще 11 інших, більше тут ->  http://www.ig...

Враження від книжки Марсіанин, Енді Вейра

Одна з найкрутіших художніх книжок, які я читав за останній час і перша в жанрі наукової фантастики.  Почну з того, що екранізацію книжки я ще не бачив, але по кількості схвальних відгуків, дуже хотів би подивитися, Мет Деймонт грає головного героя, а головним режисером є сам Рідлі Скот (творець Гладіатора і Чужого). Сюжет книжки, полягає в тому, триває третя місія NASA на Марс, в ході якої через піщану бурю одного з членів команди залишають на Марсі. Залишивсь сам, з деякими залишками припасів, він робить все можливе, щоб вижити до того часу, як NASA придумає, як повернути його на Землю. Марк Уотні, головний герой, справжній bad ass, він є інженером і ботаніком (і трошки ботаном :)), що дуже виручає його у його намаганнях вижити, він придумає все нові і нові ідеї користуючись тим, що в нього залишилося. Не буду розписувати багато подробиць, щоб не спойлерити, але він користуючись своїми знаннями він починає вирощувати картоплю на Марсі :) Було дуже цікаво ...

Рецензія на книжку Creativity Inc. (Корпорація геніїв)

Що об'єднує Pixar, Disney, Star Wars і Apple? Відповідь не надто очевидна. Їх об'єднує той самий, всіма любимий геній... Стів Джобс. Засновник Apple, після того, як його вигнали з власної компанії почав займатися випуском комп'ютерів NEXT. В той самий час Джордж Лукас, творець Зоряних війн, вирішив продати один з своїх підрозділів, який займався комп'ютерною графікою. До того як потрапити до Джорджа цей підрозділ переходив від одного власника до іншого, оскільки не був прибутковим, а тільки займався розробкою нових технологій в сфері комп'ютерної графіки. Стів вирішив викупити цей підрозділ і дати йому шанс. Так народився майбутній Pixar. Не буду розповідати всієї історії, щоб не псувати враження від читання, але історія дійсно цікава. Ед Катмел, автор книжка, а в житті президент Pixar, який керував Pixar'ом, ще тоді коли це була просто група ентузіастів, дуже детально розповідає на сторінках книжки про всі етапи створення і розвитку компанії, проблеми...