Перейти до основного вмісту

Огляд книжки Rework Джейсона Фрайда і Девіда Хенсона



Напевне одна з кращих книжок бізнес-літератури, яку я прочитав за останній час.

Одна фраза, яка найбільш вдало описує цю книжку - це хороша порція здорового глузду. Знаю, що фраза здоровий глузд трохи ріже вуха і здається занадто літературною і не надто часто вживається, але це той самий common sence про який так часто говорять іноземці. Так от, в цій книжці дуже багато практичних порад і цього самого глузду.

Автори, Джейсон Фрайд і Девід Хансон, є засновники компанії з розробки програмного забезпечення Basecamp, яка на момент написання книжки називалася 37signals. Цікавим є те, що минулого року компанія змінила назву і перейменувала себе в честь свого основного продукту, яким є Basecamp (програма для ведення проектів), при цьому ліквідуючи всі інші продукти.

Ще будучи 37signals, компанія росла і розвивалася і ділилася своїм досвідом і безцінними порадами в своєму блозі Signal vs Noise.

З часом все більше і більше людей почало відвідувати їхній блог і тоді Джейсон і Девід вирішили випустити книжку з найцікавішими постами та ідеями з блогу, додаючи декілька розділів.

Як на мене основна цінність цієї книжки в тому, що вона має багато практичних порад, які описують весь процес ведення бізнесу, від моменту обдумування і реалізації ідеї і до речей, з якими підприємець стикнеться під час його ведення. Інколи відкритим тестом автори кажуть робіть так чи не робіть так. Наприклад, за їхніми словами, трудоголізм це погано і погано мати трудоголіків в колективі, тому що вони заставляють решту колективу почуватися некомфортно, ніби вони не допрацьовують. Автори постійно не погоджуються з загальноприйнятими канонами ведення бізнесу і мають чітке сприйняття того, як потрібно це робити. І мушу зізнатися, що багато в чому вони праві. Не хочу забагато розписувати тут, щоб залишити вам трохи інтриги і зацікавити в цій книжці, щоб ви прочитали її. Як сказав Джеф Безос, CEO компанії Amazon і один з інвесторів Basecamp, що Rework просто переписує правила бізнесу і я абсолютно з ним в цьому погоджуюся.

Моя оцінка: 10/10.

P.S.: в книжці дуже багато вдалих ілюстрацій на теми про які говорять автори:
Все, що ASAP - отруює роботу компанії.

Хороші Люди є скрізь.

Рутина не дає рухатися.

Планування, а особливо стратегічне планування - не більше ніж просто вгадування.

Популярні дописи з цього блогу

Враження від книжки Марсіанин, Енді Вейра

Одна з найкрутіших художніх книжок, які я читав за останній час і перша в жанрі наукової фантастики.  Почну з того, що екранізацію книжки я ще не бачив, але по кількості схвальних відгуків, дуже хотів би подивитися, Мет Деймонт грає головного героя, а головним режисером є сам Рідлі Скот (творець Гладіатора і Чужого). Сюжет книжки, полягає в тому, триває третя місія NASA на Марс, в ході якої через піщану бурю одного з членів команди залишають на Марсі. Залишивсь сам, з деякими залишками припасів, він робить все можливе, щоб вижити до того часу, як NASA придумає, як повернути його на Землю. Марк Уотні, головний герой, справжній bad ass, він є інженером і ботаніком (і трошки ботаном :)), що дуже виручає його у його намаганнях вижити, він придумає все нові і нові ідеї користуючись тим, що в нього залишилося. Не буду розписувати багато подробиць, щоб не спойлерити, але він користуючись своїми знаннями він починає вирощувати картоплю на Марсі :) Було дуже цікаво ...

Огляд книжки Ігора Манна "Маркетинг на 100%: ремікс"

Перш за все пару слів про Манна. Я думаю, що якщо б не його видавництво "Манн, Иванов, Фербер", то я б точно не хотів прочитати аж ТАК багато різної бізнес літератури і книжок про спорт та тріатлон. 90% книжок видавництва МИФ хочеться купити тільки через обкладинку і назву, навіть не знаючи, що всередині. Просто shut up and take my money. Що і є заслугою хорошого маркетолога Ігора Манна.  Починаючи свою кар'єру, Манн працював викладачем і паралельно підпрацьовував копірайтером, після чого почав працювати звичайним маркетологом. В результаті наполегливої праці і декількох кар'єрних стрибків, він став регіональний директором з маркетингу для регіону СНД в компанії Alcatel. Залишивши корпоративний світ, разом з Івановом і Фербером він почав власний видавничий бізнес. Будучи хорошим маркетологом, Манн написав декілька хороших книжок по маркетингу, найвідомішою з яких є "Маркетинг на 100%: ремікс", хоча є ще 11 інших, більше тут ->  http://www.ig...

Рецензія на книжку Creativity Inc. (Корпорація геніїв)

Що об'єднує Pixar, Disney, Star Wars і Apple? Відповідь не надто очевидна. Їх об'єднує той самий, всіма любимий геній... Стів Джобс. Засновник Apple, після того, як його вигнали з власної компанії почав займатися випуском комп'ютерів NEXT. В той самий час Джордж Лукас, творець Зоряних війн, вирішив продати один з своїх підрозділів, який займався комп'ютерною графікою. До того як потрапити до Джорджа цей підрозділ переходив від одного власника до іншого, оскільки не був прибутковим, а тільки займався розробкою нових технологій в сфері комп'ютерної графіки. Стів вирішив викупити цей підрозділ і дати йому шанс. Так народився майбутній Pixar. Не буду розповідати всієї історії, щоб не псувати враження від читання, але історія дійсно цікава. Ед Катмел, автор книжка, а в житті президент Pixar, який керував Pixar'ом, ще тоді коли це була просто група ентузіастів, дуже детально розповідає на сторінках книжки про всі етапи створення і розвитку компанії, проблеми...